Sunday, September 14, 2008

ang mga ligbos para sa bathalad






Human sa linti ug kilat ug sa makusog nga ulanKagabii segurado ako nga pagkaugma sa buntagManurok gayod ang daghang ligbos saDaplin sa punuan sa mga saging Andamon ko ang akong basket nga uwayAron ako kining pamuniton ug itugyanKo kini sa imong mga kamot Sa dakong pagsalig sa imong kahanasIlain mo ang mga makaon ug ilabay mo Gawas sa kusina ang mga makalanag Sa atong lawasApan sa pag-abot na usab sa kagabhion Pamuniton ko pag-usab kadtong imong mga Gipanglabay kadtong imong gihusgahanNga makalanag sa akong lawas Kay ako silang pagasud-ongon ug otro Sa lubog nga kahayag sa akong lampara sud sa akong kwarto Ug sa Hinay-hinay ilukip ko sila sa Pahina sa akong mga libroPangitaon ko ang rason kon ngano.



No comments:

Post a Comment