Monday, September 15, 2008

MGA BINILARAN SA KAADLAWON





wa jud ko kahalok nimo hinoon
kay pareho ta nga balaknon

Akong mga mata fluent kon motantiya

Kon in love ba pud ka


Kabalo ko lab ko nimo


Pero pretend sab ko


Nga di kabalo moingon


Ako kang gipaantus


(kay ngano kamo ray


Mga babaye diri sa kalibotan


Nga kabalong mopaantus


Sa mga lalaki?)



Galisod ka ug pinaabot


Unsaon nako pag-ingon ug


I love you


Pero wais sab ka imo kong


Gitagaan ug tanang chances


(daghan kaayo)



Gidala ko ikaw sa ngitngit


Kay kuno nindot tan-awon


Ang gadung nga


Full moon



Sugot sab ka, imong kamot


Gitunol sa way duhaduha


Akong gitangag sa daplin


Sa kasagbotan


Morag iro gatangag ug


Bukog sa kabaw



Pag-abot, kulbaan ko


Kay mipiyong ka


Apan, sus ginoo ko,


Mao jud pag lingin sa full moon


Sa langit


Ako kang gipukaw


Ako kang giingnan


Pagkaanindot gayod sa bulan



Wa na noon jud ko kahalok nimo cyn


Ug ikaw mikatawa


Kay ako dakong bakakon







No comments:

Post a Comment